onsdag 27. april 2011

Hageblogger

I det siste har jeg brukt mye tid til å titte på masse forskjellige hageblogger.
Inne på http://hageblogger.blogspot.com/ finner man lister over rene hageblogger og blogger som skriver mye om hage. En kjempefin plasså finne frem til en blogg, eller flere, som kanskje skriver om noe en ønsker å lese om eller titte på.

Nå ha LIVET I NESHEIMHUSET fått lov til å være med på listen inne på http://hageblogger.blogspot.com/!
Det syns jeg er kjempemorsomt.
Da vil forhåpentligvis enda flere som liker hage finne veien inn her på bloggen, og er jeg heldig legger de igjen en liten kommentar. For det er veldig koselig med tilbakemeldinger. Kanskje får jeg noen forslag til "problemer" eller hjelp med å finne ut hva for noe spennende som titter opp rundt omkring i hagen.

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du er kommet med som hageblogger. Legger meg til som følger, og kommer sterkere tilbake med navn på planter jeg vet hva heter :-)

    SvarSlett
  2. Tuusen takk for denne linken. Her finner jeg jammen meg masse inspirasjon:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du setter spor etter deg :)

Ikke egen blogg? Du kan skrive noe alikevel ;)

1: Skiv det du har lyst til å fortelle i kommentarfeltet. (skriv gjerne under med navn om du vil).
2: Trykk på Kommenter som
3: Velg Navn/Nettadresse eller anonym. Du trenger ikke ha nettsted om du velger Navn/nettadresse.
4: Trykk på Legg inn kommentar