mandag 20. desember 2010

Førjulsoverraskelse

Mitt lille slott har hatt en give away,  som jeg har vært med på og har linket til, gående. Trekningen skulle være i dag så da jeg logget meg på nå i kveld fikk jeg meg en koselig overraskelse. Jeg klikket meg inn på bloggen og leste dagens innlegg. Nederst i innlegget står det at jeg har vunnet! Og det jeg har vunnet er to bøken! Barn igjen er en bok med oppskrifter på bl.a. barneklær. Den store nisseboken har oppskrifter på ulike nisser man kan lage. Gjett om jeg får noe å kose meg med på nyåret :)

Bildet er fra siden til Mitt lille slott

Oppdatert: Har prøvd å komme i kontakt med hun som hadde give awayen men får ingen respons desverre. Om noen kjenner henne må dere gjerne si at jeg venter spent :)

3 kommentarer:

Tusen takk for at du setter spor etter deg :)

Ikke egen blogg? Du kan skrive noe alikevel ;)

1: Skiv det du har lyst til å fortelle i kommentarfeltet. (skriv gjerne under med navn om du vil).
2: Trykk på Kommenter som
3: Velg Navn/Nettadresse eller anonym. Du trenger ikke ha nettsted om du velger Navn/nettadresse.
4: Trykk på Legg inn kommentar