søndag 31. oktober 2010

Frokost ved bordet og rådyr i hagen

Morgenen i dag kom til normal tid, egentlig, men så skulle jo klokka stilles. Men her i huset er det lite man kan gjøre med unger som står eller sitter i senga og forteller deg at det er morgenen. Du gjør deg selv en tjeneste ved å stå opp med dem. Hvem av oss det blir varierer. Og heldig for meg var det jeg som fikk sove litt lengre i dag :)


Frokost må til, men gjerne ikke med en gang. Mens vi sitter å koser oss med omelett ser vi to rådyr ute i hagen. Og pluttselig ser vi fire. Morro for både store og små. 

6 kommentarer:

  1. Så gøy - tenker det ble liv ved vinduet :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder, det er gøy med dyr i hagen. Ønsker dere en god kveld :)

    SvarSlett
  3. Oi.. det så idyllisk ut :) koselig :)

    SvarSlett
  4. Koselig å ha dem utenfor ja. Nå har de kommet de siste dagene :) Vi har visst veldig godt gress tror jeg ;)

    SvarSlett
  5. Lene!!
    Du har vunnet håndkle av meg ;D! Du kan velge om du vil ha det stripete grå eller det lysegrå!

    Send meg en mail med adressen din, så skal jeg sende det til deg. Og skriv hvilket håndkle du vil ha:o)
    mailen min: heleneleve@hotmail.com

    Ha en strålende kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du setter spor etter deg :)

Ikke egen blogg? Du kan skrive noe alikevel ;)

1: Skiv det du har lyst til å fortelle i kommentarfeltet. (skriv gjerne under med navn om du vil).
2: Trykk på Kommenter som
3: Velg Navn/Nettadresse eller anonym. Du trenger ikke ha nettsted om du velger Navn/nettadresse.
4: Trykk på Legg inn kommentar