søndag 28. november 2010

Noen juleønsker

Det å finne på gaveønsker til seg selv er utrolig vanskelig syns jeg. I alle fall om man setter seg ned for å skrive det ned sånn at de som ønsker å kjøpe gaver til en, til jul eller bursdag, kan få noen tips.

På bloggen Hjemme Hos LillMi har Lena Marie lagt ut ett og ett ønske. Kjempe kjekt å se hva andre ønsker seg, for pluttselig kommer man på at det var noe som hadde vært supert å få selv.
Med inspirasjon fra Lena Marie skal jeg lage innlegg når jeg kommer på ting jeg ønsker meg til jul :)

Vannkoker - det er ikke så ofte vi trenger kokt vann om dagen. Men for meg hadde det vært kjekt å ha en liten vannkoker, så liten som 0,5liter. En som kan stå i skapet så lenge den ikke brukes. (det er nok ting som tar plass på kjøkkenbenken ;) , og en vannkoker som ikke skal brukes hyppig er det godt å kunne ha i skapet når man ikke bruker den.)

Løsvekt te - så lenge det ikke er anis i den så faller den nok i smak. (men er nok litt lei Bestemors hage )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du setter spor etter deg :)

Ikke egen blogg? Du kan skrive noe alikevel ;)

1: Skiv det du har lyst til å fortelle i kommentarfeltet. (skriv gjerne under med navn om du vil).
2: Trykk på Kommenter som
3: Velg Navn/Nettadresse eller anonym. Du trenger ikke ha nettsted om du velger Navn/nettadresse.
4: Trykk på Legg inn kommentar