søndag 10. april 2011

Flink Pike

Etter at Storebror her ble født har hverken jeg eller min samboer vært andre plasser uten at barna er med, men i går fikk vi endret litt på dette. Vi var på Kulturhuset og så på Pernille Sørensen med forestillingen Flink Pike. Forestillingen er en hyllest til alle Flinke Piker, som ikke bare baker vanlige rundstykker til barnehagen men også noen med spelt og legger de gjerne opp på fatet så det danner barnehagen sitt navn, de som bestiller biletter for hele venninnegjengen i god tid slik at alle får gode plasser, den som henter alle bilettene og står utenfor og venter på at alle venninnene skal komme så de kan gå inn sammen og kommer gjerne i god tid før avtalt tid bare for å være sikker, o.s.v.

Foto: Stand up norge

Jeg syns forestillingen var fantastisk. Nå følte jeg meg ganske truffet under mesteparten av forestillingen, så jeg vet ikke om den er like morro for de som ikke føler seg så truffet. Til tider følte jeg vel nesten av jeg ikke var på en forestilling men satt å skravla med gode venninner hvor Pernille selvfølgelig var en av dem..hehe.

Tusen takk for at du hadde denne forestillingen Pernille!

1 kommentar:

  1. Du burde dra på fotokurs. Det var veldig gøy og lærerikt. helt supert! :o)
    Og så gøy å faktisk skjønne litt, og klare å gjøre bildene bedre på kameraet (og ikke måtte redigere de bedre i etterkant).
    Vi har en del huggorm som trives her hos oss, uheldigvis :( Synes ikke det er noe greit med tanke på hund og katt. særlig hunden, som ikke har vett til å holde seg unna..

    SvarSlett

Tusen takk for at du setter spor etter deg :)

Ikke egen blogg? Du kan skrive noe alikevel ;)

1: Skiv det du har lyst til å fortelle i kommentarfeltet. (skriv gjerne under med navn om du vil).
2: Trykk på Kommenter som
3: Velg Navn/Nettadresse eller anonym. Du trenger ikke ha nettsted om du velger Navn/nettadresse.
4: Trykk på Legg inn kommentar