onsdag 15. september 2010

Vårruller

Etter en tur på Storsenteret her så ble dagens middag bestemt. Hjemmelagde vårruller.
Kjøttdeig, kinakål, gulrøtter, vårløk, paprika, ingefær, sitrongress, chilli, risnudler, soyasaus og østerssaus ble pakket inn i "vårrullpapir" (er ikke sikker på hva det heter, men de vi har er laget av hvete). Stekte dem i solsikkeolje i jerngryta (ble mye mindre søl på komfyren enn i jernpanna).
Sist gang brukte vi ikke ingerfær, sitrongress eller chilli, og denne gangen ble de myyyye bedre!

Før steking

Etter steking


5 kommentarer:

  1. Nam!
    Jeg vil også lage sånne!... (Uten hvetemelet da...)
    Klem Sara

    SvarSlett
  2. Bare å bruke rispapir/ark :o)

    SvarSlett
  3. Så gøy at du også har blogg da lene, her skal jeg legge meg til så jeg kan følge dere videre ;)
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Mmmm, det hørtes utrolig digg ut :)
    De så veldig gode ut også.
    Mon tro om vi får til og lage sånne :P

    SvarSlett
  5. Selvfølgelig klarer dere det! Jeg klarte det jo ;o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du setter spor etter deg :)

Ikke egen blogg? Du kan skrive noe alikevel ;)

1: Skiv det du har lyst til å fortelle i kommentarfeltet. (skriv gjerne under med navn om du vil).
2: Trykk på Kommenter som
3: Velg Navn/Nettadresse eller anonym. Du trenger ikke ha nettsted om du velger Navn/nettadresse.
4: Trykk på Legg inn kommentar