fredag 5. august 2011

Vekker liv i bloggen med - Himmelsk # 44

I tillegg til at vi har vært en uke på ferie, 
så tror jeg nok at topplokket her har gått litt i sommerferiemodus ;)
Derfor er det en stund siden forrige innlegg. 

Petunia sin Himmelsk må jeg vel klare å slenge meg på med. 
Og kanskje blir det ikke lenge før neste innlegg kommer etter det
- den som venter får se. 

Ukens Himmelsk bidrag fra meg blir fra ferieuka vi hadde.



Kamera glemte jeg selvsagt hjemme, så det ble bare et par mobilbilder fra uka desverre.

Med eller uten kamera...hele uka var himmelsk :)

Ta en tur inn til Petunia for å se flere av ukens Himmelsk bidrag.



8 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde!:) Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god og fin helg!:)

    SvarSlett
  2. Fint feriebilde av en som er skikkelig utrustet til en tur på sjøen!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Fint himmelsk billede selvom det er taget med mobilen..;-D

    SvarSlett
  4. Flott, himmelsk sommerfoto - fint komponert også!

    SvarSlett
  5. Herlig bilde!
    Virker som dere har hatt en fin ferie :)

    SvarSlett
  6. Fikk straks lyst på en båttur da jeg så dette fine bildet. :)

    SvarSlett
  7. Herlig sommerbilde! Mobilkamera duger det også!

    SvarSlett

Tusen takk for at du setter spor etter deg :)

Ikke egen blogg? Du kan skrive noe alikevel ;)

1: Skiv det du har lyst til å fortelle i kommentarfeltet. (skriv gjerne under med navn om du vil).
2: Trykk på Kommenter som
3: Velg Navn/Nettadresse eller anonym. Du trenger ikke ha nettsted om du velger Navn/nettadresse.
4: Trykk på Legg inn kommentar